خرید مفتول گالوانیزه

Wiki Article

همچنین قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‏‌ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند.

سیم‌گستر به عنوان تولید‌کننده‌ی مستقیم مفتول ها به شما تضمین کیفیت و ماندگاری بالای مفتول گرم خودش را ارائه می‌دهد تا خیال شما نسبت به خریدتان راحت باشد و در این حوزه دغدغه‌ای نداشته باشید.

سیم مفتول گالوانیزه‌ی خوب از نظر ظاهری چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

این محصول، به طور وسیع در ساختمان‌سازی (بخصوص برای آرماتوربندی)، بسته بندی، قالب‌بندی و دیگر زمینه‌های صنعتی به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای این که سیم مفتول گالوانیزه را گران نخرید یا این که سرتان با خریدِ محصولاتِ بی‌کیفیت کلاه نرود، باید به نکاتی توجه کنید. اول این که کمی درباره‌ی موارد فنی اطلاع داشته باشید.

در تمامی مناطق آب و هوایی حتی مناطق مرطوب و بارانی مناسب می باشد زیرا در مقابل زنگ زدگی ناشی از رطوبت و اکسیداسیون از خود مقاومت بالایی نشان میدهد.

در این روش مفتول ها بسیار مقاوم هستند و در شرایط آب و هوایی سخت میتوانند دوام بیاورند.

ولید مفتول گالوانیزه به دو روش گالوانیزه گرم و سرد تولید می شود.

این محصول همچنین در مقابل ضربه و حتی منبع آتش سوزی بسیار مقاوم است و آسیب نمی بیند.

در هنگام خرید مفتول باید به چند نکته توجه داشته باشید. در ابتدای کار باید مقدار و مواردی که میخواهید از مفتول استفاده کنید را بدانید این که بدانید مقدار استفاده شما از مفتول چقدر است باعث می شود تا بتوانید از خرید اضافی که باعث افزایش هزینه ها می شود جلوگیری کرد.

با دانستن چگالی ورق مورد نظر و با استفاده از فرمول زیر به راحتی می توان ورق انواع ورق فولادی را محاسبه نمود

همانطور که همه ی ما میدانیم قیمت های امروز و دیروز با یکدیگر متفاوت هستند، در بازار آهن آلات و محصولاتی که از فولاد ساخته میشوند قیمت ها به صورت لحظه ای تغییر می کند بنابراین ما نمیتوانیم قیمت محصولاتی مثل مفتول گالوانیزه را درج کنیم و تنها به نوشتن عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن ها اکتفا میکنیم.

این نوع در صنایع کابل سازی، تولید توری حصاری، توری مرغی، توری فرنگی، توری گابیون، مش جوشی گالوانیزه، سیم خاردار، کشاورزی، گلخانه، رابیتس بندی، سیم بکسل، و… کاربرد فراوانی دارد و متداول ترین سایزها عبارتند از: ۰.

- قیمت تیرآهن آریان فولاد بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ ۱۵:۲۱ خروجی اکسل

Report this wiki page