خرید مفتول گالوانیزه

Wiki Article

از طرفی در مقایسه با همتای ایرانی خود در برابر زنگ زدگی، مقاومت کمتری دارد.

برای خرید لوله گاز می‌توانید کالا را با توجه به کارخانه تولید کننده، نوع لوله گاز، ضخامت، سایز و … انتخاب کنید. خرید لوله گاز در انواع زیر امکان پذیر است:

مزیت نوع ایرانی مفتول گالوانیزه میزان مقاومت آن در مقابل زنگ زدگی است، به ویژه اگر توسط کارخانه های شناخته شده تولید شده باشد، به مراتب بهتر از نوع گرم چینی است.

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، چگونه میتوانم انتخاب بهتری داشته باشم؟ پاسخ : تنها کافیست در بخش استعلام سریع قیمت، لیست محصولات درخواستی خود را برای کارشناسان آسرون ارسال کنید.

آسرون از سال ۱۳۷۴ تا امروز در بازار آهن و فولاد مشغول به فعالیت است. ما در چند سال گذشته با آغاز فروش آنلاین آهن، پا به عرصه جدیدی گذاشتیم که هدف از آن، افزایش سرعت خدمت‌رسانی به مشتریانمان در اقصی نقاط ایران است. اعتماد، تضمین کیفیت و صداقت از اصول اخلاقی و حرفه‌ای ما در کار است. مطمئن‌ترین خرید مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را با آسرون تجربه کنید. تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت دایان پولاد آرون می‌باشد. تایید سفارش ×

بولت توری مرغی توری پرسی توری سرندی رابیتس سیم خاردار خطی حلقوی شاخ گوزنی سیم مفتول فنس توری حصاری مش مفتول گالوانیزه

گروه ورق سرد اين مجموعه، کلیک کنید توانایی انجام كليه خدمات نواربری، پانچ، توليد انواع فرمينگ‌های پوششی مثل ذوزنقه، سينوسی، شادولاين، زيرپانلی و…، رنگ آميزی الكترواستاتيك، توليد انواع آبروها و فلاشينگ‌های صنعتی و… دارد.

طول عمر بسیار بالا (بیش از ۵۰ سال) در شرایط سخت آب و هوایی

به طورکلی، مفتول‎هایی که با استفاد از روش گرم تهیه می‎شوند از مقاومت و استحکام بیشتری برخوردار هستند.

مفتول گالوانیزه چیست؟ در پاسخ به این سوال می‌بایست گفت که مفتول گالوانیزه نوعی مفتول همه کاره به شمار می‌رود که بر روی این مفتول با مواد گالوانیزه پوشانده می‌شود تا در برابر خوردگی مقاومت بیشتری داشته باشد.

این عمل در دمای ۸۰۰ الی ۹۰۰ درجه فارنهایت انجام می شود و به آن بازپخت نیز گفته می شود.

مفتول گالوانیزه گرم کاربرد زیادی در ساخت سیم خاردار دارد.

فلز روی در مقایسه با فولاد، الکتروپوزیتیو است. این خاصیت فوق العاده در زمان هایی که پوشش گالوانیزه آسیب می بیند و فولاد در معرض هوا قرار می گیرد، فلز روی از طریق حفاظت کاتدی همچنان می تواند از فولاد در برابر خوردگی محافظت کند.

ورق گالوانیزه در ضخامت و عرض‌های مختلف به دو صورت رول و برش خورده قابل عرضه در کارخانه، بنگاه تهران، بندر انزلی و بندرعباس است.

Report this wiki page