ترفند 5 ثانیه ای برای طراحی وب سایت

Wiki Article

مهم است که در این مسیر از تیم طراحی سایت خود، سیگنال‌های مثبت دریافت کنید و آسوده خاطر باشید.

بنابراین این را مطمئن باشید که طراحی سایت فروشگاهی می‌تواند هم فروش محصول داشته باشد هم فروش خدمت. اما مسئله مهم اینجاست که چگونه این فروشگاه اینترنتی را طراحی کنیم؟ یا برای طراحی فروشگاه اینترنتی از چه امکانات و اشخاصی کمک بگیریم؟ ما در همیار توسعه به سوالات شما پاسخ می دهیم و شما را به هدف نزدیک می‌کنیم.

آیا شما برای سایت من درگاه پرداخت دریافت می‌کنید ؟ خیر، طبق قوانین موجود مالک وب سایت و کسب و کار می‌بایست کلیه فرایند دریافت درگاه پرداخت را طی نماید اما تیم رویا وردپرس شما را در جهت دریافت درگاه پرداخت بصورت کامل راهنمایی خواهند نمود.

جناب اکبری عزیز، با توجه به اینکه که نام یکی از شرکت های معروف را برده بودید متاسفانه ناگریز به حذف نام شرکت شدیم، لطفا اطلاعات سایت خود و مواردی را که میخواهید تصحیح شوند برای بخش فنی طراحی سایت شرکت ارسال کنید تا بررسی های لازم انجام شود.

پورتال‌های سازمانی، سایت‌های شرکتی، سایت‌های پزشکی و سایت‌ها خبری از گزینه‌هایی هستند که می‌توانند با جوملا طراحی و پیاده‌سازی شوند.

به راحتی خواهید توانست وب سایت و یا فروشگاه خود را خودتان در آینده مدیریت کنید و در اختیار برنامه نویسان مختلف قرار دهید.

قیمت پشتیبانی سالانه هزینه نگهداری طراحی سایت چگونه محاسبه می شود ؟

تعریف بی نهایت محصول (فیزیکی و دانلودی) دسته بندی محصول و ویژگی محصول

لطفا پیش از ارسال دیدگاه، چند مورد زیر را مطالعه نمایید:

امکان ایجاد، حذف، ویرایش و مدیریت سفارش‌ها امکان تغییر وضعیت سفارش‌های ثبت شده (در انتظار، در حال انجام، تکمیل شده، لغو شده، مسترد شده) امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس زمان‌های هفتگی، ماهانه، سالانه و تاریخ مشخص امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس محصولات موجود در سایت امکان خروجی گرفتن سایت منبع از سفارش‌ها بر اساس دسته‌بندی محصول، محصول خاص بر اساس تاریخ مشخص امکان ایجاد انواع کد تخفیف درصدی، عدد ثابت و کد تخفیف مخصوص سبد خرید امکان ایجاد روش‌های پستی (پیک، پیشتاز، تیپاکس و باربری) امکان اتصال به پنل پیامکی جهت ارسال پیامک‌های خرید برای خریداران و مدیران امکان اتصال سایت به انواع درگاه‌های بانکی مستقیم و واسط امکان تعریف حالت‌های مختلف واحد پولی (ریال، تومان، دلار و…) امکان ارسال ایمیل به خریداران و مدیران بعد از انجام سفارش‌هایی که انجام می‌شود امکان افزودن، حذف، غیرفعال‌سازی، جابجایی فیلد‌های فرم صفحه تسویه حساب بخش کاربران و دیدگاه‌های کاربری

چرا تعرفه و قیمت طراحی سایت در رویا وردپرس از بقیه کمتر است ؟ در دنیای کسب و کارهای اینترنتی و ارائه خدمات مرتبط رقابت‌های زیادی وجود دارد. از این رو سیاست تیم رویا وردپرس، رقابتی‌ترین تعرفه طراحی سایت را تدوین نموده و در اختیار مشتریان عزیز گذاشته است. اما به هیچ عنوان تاثیری در کیفیت خدمات طراحی سایت ارائه شده ندارد بلکه سعی کرده‌ایم تاکنون بالاترین کیفیت را در به مشتریان خود ارائه دهیم.

تصاویر دلیل اصلی زیبایی سایت شما هستند، سعی کنید از تصاویر با کیفیت استفاده کنید

البته باز هم باید توجه کنید که با توجه به بودجه باید این تصمیم را بگیرید شما می توانید در ابتدا با یک ظاهر اختصاصی شده آماده با هزینه طراحی سایت کم ، طراحی سایت را استارت بزنید و در آینده و پس از رونق کسب و کار خود توانید ظاهر سایت را تغییر دهید و حرفه ای تر کنید.

از آنجایی که طرح اصلی وردپرس برای طراحی وبلاگ ها بوده و بر همین پایه و اساس طراحی شده است لذا برای کار ها و سایت های بسیار بزرگ کارایی چندان زیادی ندارد.

Report this wiki page