نگاهی بی طرفانه از طراحی وب سایت

Wiki Article

ولی خب با داشتن سایت میشه یکبار زمان بزاری محصولاتتو وارد کنی و هر توضیحی هست بدی و هزاران کاربر میان و استفاده میکنن و خرید انجام میشه. یعنی فقط کافیه تو بیای و سفارش هارو بررسی و ارسال کنی.

برای این کار لازم است تا از یک سئوکار حرفه ای کمک بگیرید تا کلمات کلیدی مرتبط را برای شما پیدا کرده و کمک کند تا به درستی از آنها در سایت استفاده کنید. علاوه بر این پیشنهاد می کنیم مطلب " چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟ " را مطالعه کنید.

مسئله ای که می بایست به آن اشاره کرد این است که وبسایت ها با هدف یکسانی طراحی نمی شوند. به این معنا که تمام وبسایت هایی که در حال حاضر در فضای مجازی فعالیت دارند عملکرد و اهداف مخصوص به خود را دارند. کاملا واضح است که بعضی از کسب و کارها با توجه به اهدافشان نیاز دارند که طراحی سایت برای آنها به صورت حرفه‌ای‌تری انجام شود.

این شرکت ها اغلب هزینه های سالیانه ای برای پشتیبانی از خدماتی که داده اند از کارفرمایان دریافت می کنند. بسته به امکانات و اهداف نیز هاست و دامنه انتخاب می شود که روی قیمت سایت تاثیر گذار است.

جهت خرید و استفاده از همه خدمات وب رمز و ارسال تیکت پشتیبانی لازم است وارد شوید.

میدونی چرا خیلی از افراد یا حتی خود تو باعث شده نری سمت طراحی سایت؟ همین بحث اطلاع نداشتن از قیمت طراحی سایته!

هاست اشتراکی، سرور مجازی و سرور اختصاصی از گزینه هایی که برای طراحی سایت میتوان مورد استفاده قرار داد.

سرعت سایت، استفاده از تکنولوژی های روز، اسلایدر، کدنویسی بهینه، بهینه سازی ساختار سایت و … همه روی هزینه ی ساخت سایت تاثیر گذارند.

عدم نیاز به طراحی اپ موبایل جداگانه – اپلیکیشن موبایل – و کاهش قیمت تمام شده

خیلی از افراد هستند که تازه وارد حوزه طراحی سایت شدند و واقعا تخصص خوبی تو زمینه طراحی سایت دارند و چون کارشون تازه استارت خودره نسبتا هزینه کمتری دریافت میکنند.

متاسفانه به دلیل نبود یک داور و صنف مشخص در این حوزه شاهد این هستیم که هر کس و هر شرکتی ادعای این را دارد که می تواند کار طراحی سایت شما را انجام دهد.

از طرف دیگه واقعا هزینه هایی که بود برامون سنگین بود پس تصمیم گرفتیم که خودمون کارو جلو ببریم.

درخواست بازیابی رمز عبور لطفاً پست الکترونیک یا ادامه مطلب موبایل خود را وارد نمایید ادامه

از عوامل موثر دیگر بر قیمت طراحی سایت، تعداد زبان های سایت می باشد. چند زبانه بودن وبسایت باعث می شود که وبسایت شما به بستری برای تعامل در عرصه بین الملل تبدیل شود که قادر خواهید بود از تمام نقاط دنیا مخاطب جذب کنید.
اگر به دنبال وب سایت فروشگاهی هستید، باید درگاه های پرداخت و سایر جنبه های تجاری مانند پیوند به حساب های بانکی خود را در نظر بگیرید. سبد خرید و لیست خواسته ها باید در وب سایت شما گنجانده شوند.

بعد از کلی تمرین و خسته شدن تازه فهمیدم که بلههههههههه، یه سیستمی به اسم وردپرس هست و منو زودتر به هدفم، که طراحی و آماده سازی سایت بود میرسوند.

همان گونه که بیان شد شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای معقول و مناسب، اقدام به راه اندازی سایت وردپرسی حرفه ای و بر اساس اصول سئو نمایید.

مشتریان طراحی سایت می‌توانند از طریق هاست خود فایل بکاپ تهیه کنند. اما اگر مهارت لازم برای تهیه بکاپ ندارید میتوانید با ارسال تیکت به واحد پشتیبانی درخواست تهیه بکاپ خود را اعلام نمایید تا کارشناسان ما از اطلاعات سایت شما بکاپ تهیه کنند.

پس منبع از گذشت یکسال، شرکت تعهدی در ارائه خدمات پشتیبانی دارد؟ پس از گذشت یکسال، شرکت تعهدی در ارائه خدمات پشتیبانی دارد؟

حالا اگر شما سایتمون رو طراحی کنید هزینه نگهداریش چقدرش میشه؟

اگر شرکت طراحی سایت، ورود اطلاعات را نیز به عهده بگیرد، هزینه طراحی سایت با وردپرس افزایش خواهد یافت.

اگر شما برای طراحی سایت اینجا کلیک کنید قصد طراحی سایت با کارایی منحصر به فرد را داشته باشید باید به سراغ سایت های اختصاصی بروید.

طراح نیز با توجه به این موضوع اقدام به طراحی قالب سایت می کند. وب پویا نیز با ارائه قالب های متنوع به شما کمک می کند تا وب سایت خود را با ظاهری متفاوت و جذاب آماده کنید. برای اطلاع از هزینه طراحی قالب وردپرس با ما تماس بگیرید.

اگر میخوای سفارش طراحی سایت بدی ولی با هزینه کمتر باید به فریلنسر های تازه کار اعتماد کنی.

نمیشه عدد توضیحات بیشتر دقیق گفت که یه نسخه باشه برای همه وبسایت ها.چون واقعا به نوع سایت (فروشگاهی، خبری، شرکتی، شخصی یا ….

این امکانات چه چیز هایی میتونند باشه؟ برای مثال من نمونه هایی از امکانات مختلف سایت رو بهمراه هزینه شون آوردم که بتونی مقایسه کنی و دقیق متوجه این موضوع بشی. (در ضمن برای وردپرس هم هست)

هرچه تعداد صفحاتی از وب سایت که نیاز به طراحی دارند بالاتر باشد طبیعتا سایت منبع هزینه طراحی سایت هم بالاتر میرود. نوشتن نسخه برای یک وب سایت بزرگ کار کوچکی نیست؛ اساساً مانند نوشتن کتاب در مورد تجارت شما است، باید با توجه به اهمیت بالای آن، تمام مراحل اصولی طی شوند. به همین دلیل است که تمرکز بر روی مهمترین صفحات برای طراحی مجدد و سپس بهبود بقیه در کنار بهبود همزمان همه محتوا ها می تواند مفید باشد البته انجام این فرایندها باعث افزایش قیمت طراحی سایت می شود.

شناخت صحیح مخاطب هدف اولین قدم در فرآیند ایجاد یک سایت خوب، پرسیدن این سوال است که “مخاطبان هدف من چه کسانی هستند؟” بازاریابی اینترنتی به شما این امکان را می دهد تا با هرکسی که به اینترنت دسترسی دارد ارتباط برقرار کنید. اما این ایده خوبی نیست مگر اینکه بودجه بسیار بالایی داشته باشید یا از سایت ساز بوم استفاده کنید.

Report this wiki page