گزینه های قیمت طراحی سایت

Wiki Article

اما نگران نباشید؛ هیچ مانعی در این میان نخواهد بود. چراکه در کنار تیم طراحی سایت دی ام روم، تیم برنامه‌نویس بسیار قدرتمندی درحال فعالیت هستند که می‌توانند بدون هیچ مشکلی به تمامی نیازهای شما، جامه عمل بپوشانند.

راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین در هر زمینه نیازمند تحقیق و بررسی دقیقی است که بتوانید در این زمینه موفق شوید. بعد از راه‌اندازی سایت شما باید بتوانید به کمک علم سئو و بازاریابی اینترنتی، روی فروش بیشتر محصولات و دیده شدن بیشتر محصولات فروشگاه اینترنتی خود توسط مشتریان تمرکز کنید.

نماد اعتماد الکترونیکی چیست و چگونه می توانم آن را فعال کنم؟

تیم تعمیر و نگهداری ما برای اطمینان از عملکرد بهینه وب سایت، به کار خود در پشت صحنه ادامه خواهد داد، تا درصورت بروز هرگونه مشکل آن همان لحظه رفع نماید.

اولین قدم برای موفقیت آنلاین همانند یک حرفه‌ای، وب‌سایت خود را بسازید بعد از ایجاد وب‌سایت، شما به راحتی می‌توانید تمام بخش‌های آن را به دلخواه خود ویرایش کنید، صفحات مختلفی (نوشتاری، گالری تصاویر، وبلاگ، مقاله، فرم دریافت اطلاعات و ...) برای سایت خود بسازید و محتوای خود را وارد نمایید.

در صورتی که شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقمند به داشتن یک قالب سایت فروشگاهی شبیه سایت دیجی کالا از دید میتوانیم از طریق لینک زیر به وب سایت فروشگاهی اینترنتی شبیه دیجی کالا را سفارش دهید.

آیا امکان طراحی یک قالب اختصاصی هم وجود دارد؟ بله، هر زمان که نیاز داشته باشید می‌توانید یک قالب اختصاصی برای سایت خود طراحی کنید. تیم طراحی پرتال می‌تواند در این مسیر به شما کمک کند و یک قالب اختصاصی متناسب با سلیقه و ادامه مطلب نیاز شما طراحی نماید.

اما همانطور که اطلاع دارید نتیجه خروجی درصد بالایی از این پروژه‌ها، شکست و از بین‌رفتن سرمایه و زمان صاحبان کسب و کلیک کنید کار است.

وب پویا ارائه کننده فروشگاه ساز با امکانات کامل و قیمت مناسب است. در کمتر از یک هفته می توانید کارتان را شروع کنید.

برای افزودن محصول و گسترش دسته‌بندی محصولات برای سایت فروشگاهی شما محدودیتی وجود نخواهد داشت.

توضیحات بیشتر امنیت بالا حفظ حریم خصوصی کاربران می‌بایست کاملا از سمت سایت تضمین شده باشد

امکان جستجو در محصولات بر اساس نام و دسته بندی های تعریف شده

برای این کار لازم است تا از یک سئوکار حرفه ای کمک بگیرید تا کلمات کلیدی مرتبط را برای شما پیدا کرده و کمک کند تا به درستی از آنها در سایت استفاده کنید. علاوه بر این پیشنهاد می کنیم مطلب " چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟ " را مطالعه کنید.

۵ سال تجربه در ساخت فروشگاه اینترنتی مرحله بعد بازگشت اطلاعات شخصی‌تون رو بنویسین شماره موبایل ادامه مطلب را بنویسید. لطفا یک شماره موبایل معتبر وارد کنید. نام و نام خانوادگی را بنویسید. مرحله بعد بازگشت از چه طریقی با پرتال آشنا شدین؟ گوگل اینستاگرام دوستان و آشنایان معرفی در سایر سایت‌ها نمونه سایت‌های ساخته شده با پرتال لینک منبع سایر موارد مرحله بعد بازگشت یک رمز عبور برای فروشگاه‌تون بنویسین رمز عبور را بنویسید. رمز عبور باید حداقل ۶ حرف باشد. مرحله بعد بازگشت رمز یکبار مصرف را بنویسین یک رمز یکبار مصرف به شماره موبایل شما ارسال شد.

Report this wiki page