مفتول گالوانیزه و درباره خرید سیم گالوانیزه

Wiki Article

برای کاربردهای فضای باز یا سوزاننده که به مقاومت در برابر خوردگی نیاز است ، سیم گالوانیزه گرم انتخاب بهتری است.

میزان نرمی یا سفتی نیز فاکتوری اثرگذار در این زمینه است. میزان این فاکتور را کربن موجود در مفتول مشخص می‌کند.

معمولاً کیفیت عملیات گالوانیزه تأثیر زیادی بر کیفیت مفتول گالوانیزه دارد بنابراین بهتر است شرکت هایی که از نظر سخت افزاری و دانش فنی توانایی گالوانیزه را دارند نسبت به تولید محصولات فولادی ضد زنگ اقدام کنند.

ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم لطفاً برای شروع گفتگو جدید ، ابتدا قوانین ما را بپذیرید

این فرآیند همچنین آنها را در برابر آتش مقاوم می کند. در نتیجه، حتی در دمای بالا، مفتول به راحتی ذوب نمی شود و ثابت می ماند.

بسیاری از شرکت های تولیدی داخل و خارج از کشور توانایی تولید و فروش محصول مذکور را با بهترین کیفیت ممکن دارند.

بر اساس نوع می‌توان دسته‌بندی‌های مختلفی را برای سیم مفتول گالوانیزه‌ها در نظر گرفت که لازم است حتما از آن‌ها اطلاع داشته باشید:

 - بسیار سریعتر از یک محصول مشابه که در آن گالوانیزه گرم شده است ، خوردگی خواهد داشت

روی منابع کلیک کنید این تفاوت‌ها در ویژگی‌های مفتول‌های گالوانیزه موجب می‌شود تا تصمیم گیری و انتخاب میان آن‌ها سخت شود. با این حال بهتر است بدانید که نمونه‌های ایرانی ساخته شده در کارخانه، کیفیت بالا و قابل توجهی دارند.

دارا بودن سطح صاف و یکدست و نرمی بالا از ویژگیهای منحصر به فرد این محصول است . قابلیت خم شدن و پیچیده شدن بالای می توانید اینجا را امتحان کنید آن سبب می گردد که در محصولات بافتی نظیر خرید مفتول گالوانیزه انواع توری حصاری ، گابیون ، سیم خاردار ، توری مرغی و … مورد استفاده قرار بگیرد .

مرکزآهن روزانه فروش ویژه سیم گالوانیزه را در سایت و شبکه های اجتماعی مرکزآهن منتشر می کند.جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

حصار ساخته شده از سیم فولادی گالوانیزه، در ساخت قفس و بالای دیوار زندان به کار می رود. در برخی کلیک کنید موارد هم سیم فولادی گالوانیزه در بالای نرده ها قرار دارد تا از صعود اشخاص جلوگیری شود.

سیم مفتول گالوانیزه گرم طی فرآیندی طولانی تولید می‌شود، در حین انجام این فرآیند مفتول اینجا کلیک کنید سیاه و خام اولیه به یک محصول مرغوب و ضد‌خوردگی تبدیل می‌شود که نیاز شما را برطرف می‌کند.

این کار باعث بالا بردن مقاومت آن در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی می‌شود. در این روش ضخامت پوشش روی بیش‌تر بوده و در نتیجه مقاومت بیش‌تری در برابر رطوبت دارا است. به مفتول تولید شده با این روش مفتول گرم نیز گفته می‌شود.

Report this wiki page