همه چیز درباره سیم گالوانیزه و مفتول گالوانیزه

Wiki Article

این فرآیند ضمن مقاوم نمودن مفتول در برابر رطوبت و شکستگی، آن را منعطف نیز می‌سازد. این عمل با هدف جلوگیری از خوردگی فلز پایه یعنی فولاد و زنگ‌زدگی آن انجام می‌شود.

در هنگام کار با این نوع، به خاطر سطح صاف و صیقلی که داشته، هیچ گونه آسیبی به دست از سایرین وارد نمی شود. بدین ترتیب اغلب افراد تمایل دارند از نوع گالوانیزه به جای سایر مفتول های فولادی استفاده کنند.

مفتول گالوانیزه ایرانی دوام زیادی در برابر رطوبت و اکسید شدن دارد و هرچه کیفیت تولید مفتول بالاتر باشد استقامت آن در برابر رطوبت و زنگ‌زدگی بیش‌تر می‌شود.

با این حال نمی‌توان به مفتول گالوانیزه سرد به طور کلی، بی‌اعتنا بود. اینکه کدام محصول بر دیگری برتری دارد، تا حدود زیادی به کاربرد مفتول بستگی خواهد داشت.

بدین ترتیب افرادی که به دنبال جنس با کیفیت بالا می باشند، بهتر است نوعی را انتخاب کنند که با استفاده از روش گالوانیزاسیون گرم تولید شده باشد.

Looks like you're using new Reddit on an old browser. The site may not work properly if you don't update your browser ! If you do not update your browser, we suggest you visit old reddit .

در روش تولید گالوانیزه سرد، فلز روی با سیستم آب‌کاری با برق الکترولیز روی سیم می‌نشیند.

از جمله ویژگی‎های فنی سیم گالوانیزه به موارد زیر اشاره شده است:

روی منابع کلیک کنید معمولا از مفتول گالوانیزه برای ساختمان های اداری می توانید اینجا را امتحان کنید استفاده می شود.

برای خرید و بهره‌مندی از مشاوره رایگان فروش مفتول گالوانیزه گرم و سرد منبع می‌توانید با شماره 54483_021 تماس حاصل فرمایید.

طول عمر طولانی: اگر ورق‌های گالوانیزه در محیط‌هایی که میزان خوردگی بالایی دارند مورد استفاده قرار گیرند، بین ۲۰ تا ۷۰ سال عمر می‌کنند.

بدین ترتیب می توان به این نتیجه رسید که محصول تولید شده با استفاده از روش روکش کاری گرم، کیفیت بالاتری نسبت به قطعه تولید شده با روش روکش کاری سرد دارد. این موضوع ممکن است بر روی قیمت مفتول گالوانیزه نیز تاثیر گذار باشد.

سپس مفتول‎های گالوانیزه به صورت ضربدری از شیارها عبور داده می‎شوند. زمانی که دوغاب در پشت سنگ ریخته می‎شود، سنگ و دیوار بسیار بهتر به یکدیگر متصل خواهند شد. اطلاعات بیشتری دریافت کنید برای ادامه اینکه این اتصال بهتر صورت پذیرد، یک لقمه سنگی بین مفتول و سنگ نیز قرار داده می‎شود. از مزایای اسکوپ‎کشی می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

درپوش های گالوانیزه از یک لایه صاف که از فلز ذوب شده ی روی، آبکاری می شوند.

Report this wiki page