قیمت مفتول گالوانیزه

Wiki Article

برای فنس‌کشی، تولید و نصب سیم‌خاردار از مفتول گالوانیزه استفاده می‌شود. می‌توان نتیجه گرفت که این محصول کارایی گسترده‌ای دارد.

، قیمت مفتول گالوانیزه تاکستان، قیمت صنایع مفتولی و …. از جمله اطلاعاتی هستند که می‌توانید از طریق کارشناسان مرکزآهن به آن‌ها دست پیدا کنید.

عمل گالوانیزاسیون مفتول به دو روش ۱- گالوانیزه گرم ۲- گالوانیزه سرد  می‌باشد. از جمله مزایای استفاده از سیم سفید می‌توان به مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی، نگهداری آسان این محصول و قیمت مناسب نسبت به کارایی آن، می‌توان نام برد.

این نوع سیم به دلیل موفقیتی که در طول تولید خود دارد، نزد مصرف کنندگان بسیار محبوب است.

سیم فولادی نیز به راحتی قابلیت خراشیده شدن را دارد و حال اگر شما بتوانید از سیم گالوانیزه برای آن استفاده کنید، در واقع سیم فولادی خود را محکم تر و مقاوم تر از قبل کرده اید.

بنابراین اگر خرید شما عمده بوده و محل پروژه به کارخانه نزدیک است تیرآهن کیلویی انتخاب بهتری برای شما به حساب می‌آید.

همچنین با پیگیری بخش اخبار از بهترین زمان خرید آگاهی یابید.

روکش روی ایجاد شده بر روی این محصول نیز ۱۰ الی ۲۵ گرم بر متر می‌باشد.

هرچند قیمت مفتول سفید نسبت به سایر محصولات مشابه کمی بیشتر میباشد اما طول عمری طولانی و دوام بیشتر محصول در دراز مدت باعث شده مقرون به صرفه و این سایت اقتصادی باشد.

- تیرآهن اهواز انبار بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ ۱۳:۲۰ خروجی اکسل

قیمت تیرآهن ۱۴ اصفهان با توجه به فاکتورهای تاثیرگذار روی بازار آهن آلات دستخوش تغییرات زیادی می‌شود.

مفتول گالوانیزه می‌تواند برای آرماتوربندی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. زیرا معمولاً هم نرم بوده و هم در برابر زنگ‌زدگی بسیار مقاوم می‌باشد.

ارسال بار به دو صورت ارسال از بنگاه و ارسال از کارخانه انجام می‌گیرد که اطلاع از تفاوت این دو نحوه ارسال، پیش از خرید ضروری است. انتخاب شیوه ارسال بار به عواملی از جمله محل بارگیری و فاصله محل پروژه از محل بارگیری وابسته است. همچنین لازم است قبل از خرید از هزینه حمل بار خود اطلاع داشته باشید. برای مثال فروش تیرآهن ذوب آهن اصفهان، به صورت بسته‌ای بوده و وزن هر بسته نیز پنج تن و تعداد تیرآهن در هر بسته مشخص است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آهن سازان آرکا (فروشگاه اینترنتی آهن تخفیف) می باشد.

Report this wiki page