خرید مفتول گالوانیزه و بهترین قسمت سیم گالوانیزه

Wiki Article

این کار باعث می شود تا از آتش گرفتن و یا ذوب شدن سیم های شما، جلوگیری کند.

در این روش، پس از تمیز کردن کامل سطح فلز مورد نظر، آن را در روی ذوب شده (حمام روی) غوطه ور میکنند. این فرایند پوششی نسبتا ضخیم و بلوری مانند به سطح ورق گالوانیزه میدهد.

 پوشش گالوانیزه دارای ساختار متالورژیکی منحصر به فردی است که مقاومت فوق العاده ای برابر آسیب مکانیکی از جمله در حمل و نقل، نصب و سرویس می دهد.

فولاد گالوانیزه گرم محافظت عالی در برابر خوردگی ایجاد می کند که می تواند اغلب چند دهه طول بکشد، حتی اگر در معرض شرایط سخت آب و هوایی قرار گیرد.

قیمت سیم مفتول گالوانیزه که با نام مفتول سفید نیز شناخته می‌شود به عنوان یکی از سیم‌های پُرکاربرد در صنعت، دارای اهمیت است. عوامل مختلفی مانند هزینه مواد اولیه، بالا و پایین شدن نرخ ارز و دلار، نوسانات بازار آهن و فولاد، در نحوه قیمت‌گذاری این محصول دخیل هستند.

اگرچه قطع سیم گالوانیزه، یک کار پر تلاش و بسیار سخت است اما برای کسانی که می خواهند امنیت بیشتری داشته باشند، مطمئنا یک گزینه بسیار عالی محسوب می شود و می تواند امنیت این گونه اشخاص را تامین کند.

البته این را نیز باید مد نظر داشت که در برخی از موارد فقط سیم سخت به کار می آید.

مقاومت در برابر زنگ زدگی مهم ترین ویژگی این نوع محصول است.

سیم نمره ۱۸ برای رابیتس بندی مصرف دارد؛ به همین خاطر این نمره مفتول گالوانیزه

مفتول گالوانیزه برای تولید انواع توری، توری حصاری، توری مرغی، توری گابیون و سیم خاردار به کار گرفته می شود تا مانع سایت منبع از خوردگی و افزایش طول عمر آن شود.

بر اساس نوع می‌توان دسته‌بندی‌های مختلفی را برای سیم مفتول گالوانیزه‌ها در نظر گرفت که لازم است حتما از آن‌ها اطلاع داشته باشید:

مفتول سفید را از زوایای مختلفی طبقه بندی می کنند. این دسته بندی ها موارد زیر را در بر دارد:

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی آهنیتو می باشد.

علاقه به کشف ملوین به سرعت در محافل علمی گسترش یافت و اولین استفاده از روی مذاب به عنوان یک پوشش محافظ ارزان برای ظروف خانگی بود. این محصولات در نیمه دوم قرن هجدهم در مناطقی از فرانسه کاملاً شناخته شده بودند.

Report this wiki page