مفتول گالوانیزه

Wiki Article

اینکار باعث بالا بردن مقاومت آن در برابر خوردگی و زنگ زدگی می شود. در این روش ضخامت پوشش روی بیشتر بوده و در نتیجه مقاومت بیشتری در برابر رطوبت دارا است. به مفتول تولید شده با این روش مفتول گرم نیز گفته می شود.

آیا قیمت ها در سایت آسرون نسبت به بازار ارزان تر هستند؟ پاسخ : مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده یکی از اصول اساسی در سیاست قیمت گذاری آسرون میباشد . به طور کلی قیمت‏‌ها در آسرون کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از آسرون برای مشتریان به صرفه است.

مفتول های گالوانیزه در شرایط آب و هوایی متفاوت میتوانند دوام بیاورند.

سلام دوست عزیز برای ارتباط با کارشناسان مرکزآهن لطفا شماره تماس و پیام خود را وارد و ارسال کنید.

سیم مفتول گالوانیزه‌ی گرم چقدر از نوع سرد آن بهتر است؟ با توجه به گرانتر بودنش نسبت به سیم مفتول گالوانیزه‌ی سرد آیا خرید آن به صرفه است؟

ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم لطفاً برای شروع گفتگو جدید ، ابتدا قوانین ما را بپذیرید

ضخامت این مفتول ۱.۵ میلیمتر است.بسته های آن ۲۵کیلوگرم وزن دارند. این نوع سیم چون برای اسکوپ کردن پشت سنگ های نما استفاده می شود به آن سیم اسکوپ هم می گویند.این نوع سیم حتما بایستی گالوانیزه گرم باشد.

مرکز آهن با نام تجاری آهن سجاد مهر سپاهان فعالیت خود را در زمینه خرید فروش آهن آلات با ۳۰ سال سابقه و با تلاش بی وقفه و سرلوحه قرار دادن شعار صداقت در عملکرد و خدمت به مشتریان آغاز کرده.

تعیین قیمت روز مفتول به یکسری عوامل بستگی دارد. کیفیت تولید این مفتول و کیفیت عملیات گالوانیزه نیز بر میزان کیفیت و قیمت آن تاثیر گذاراست .

سیم مفتول گالوانیزه از سطحی صاف، صیقلی و براق برخوردار می باشد. این محصول نگهداری و نصب راحتی داشته و منبع تعمیر آن به راحتی صورت میگیرد.

محصولات فولادی مورد نیاز خود را می توانید بدون دغدغه و تنها با یک کلیک از طریق سایت آهن ملل مشاهده و حتی قیمت هر

اصفهان بلوار کشاورز چهار راه مفتح برج آزاد طبقه ۶ اصفهان آهن

تولید مفتول گالوانیزه با استفاده از میلگردهای صنعتی با عبور از کوره های آنیل آغاز می گردد و مراحلی همچون سرد کردن مفتول گالوانیزه در مخزن آب سرد صورت می گیرد.

آدرس : خیابان امیر کبیر , خ پامنار , پایین تر از کنسولگری روسیه , مجتمع ولیعصر ( ع ) , طبقه اول – واحد ۱۰۷

Report this wiki page