کلیدی ساده برای قیمت سیم گالوانیزه رونمایی شد و مفتول گالوانیزه

Wiki Article

مفتول گالوانیزه انعطاف‌پذیری بالاتری نسبت به نوع ایرانی دارد و کلاف‌های گالوانیزه چینی دارای وزن‌های یکسانی می‌باشند.

مرکزآهن با داشتن جدیدترین و قدرتمندترین ابزارهای برش آهن آماده انجام خدمات برشکاری و خمکاری ورق اعم از برش ورق با لیزر، پلاسما در ضخامت های مختلف می باشد.

همچنین وزن ورق استیل و آلومینیوم نیز با چگالی این دو فلز و قرار دادن آن در فرمول زیر قابل محاسبه می باشد.

- ورق سیاه کاویان اهواز بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ ۱۱:۴۸ خروجی اکسل

برای اولین بار مفتول توسط نورد بلژیکی در اروپا ساخته شد و بعد از آن تغیرات زیادی در آن‌ دیده شد که در کشور امریکا بود و پس از کشف این مفتول ها و پیشرفت آن ها مقاومتش هم کم کم بالا تر رفت و هم چنین از نظر وزنی هم سنگین تر شد و البته هزینه هایش هم بالاتر رفت.

سیم مفتول گالوانیزه با توجه به روش تولید آن به دو دسته‌ی مفتول گالوانیزه گرم و مفتول گالوانیزه سرد نیز تقسیم‌بندی می‌شود:

کارشناسان معتقدند این روش یکی از اقتصادی ترین راه های جلوگیری از خوردگی فلز است. هر جا که با مشکل خوردگی فلز مواجه باشیم فرایند گالوانیزاسیون به کمک ما می آید.

اگر سیم دارای کربن بالا باشد در برابر خوردگی مقاومت بالایی خواهد داشت و سیم مفتول نرم به دلیل کم بودن کربن دارای انعطاف بیشتری است.

سیم مفتولی های گالوانیزه که گفته شد به علت انعطاف پذیری بالا به راحتی شکل داده می شوند که همین موضوع باعث شده تا در مصارف و صنایع گوناگون مورد استفاده ی بیشتری قرار بگیرند و هم چنین در بازار به نام های این سایت دیگری هم معروف هستند که از جمله ی این نام ها سیم مفتولی پخته شده، آنیل شده و … هم می گویند و البته لازم به ذکر است که نوع دیگری از مفتول هم وجود دارد که گالوانیزه شده هستند که این نوع هم از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و به اصطلاح نرم است و به راحتی قابلیت شکل گرفتن را دارد.

از موارد پرمصرف مفتول گالوانیزه در صنعت ساختمان است و این به دلیل قدرت و مقاومت بالای آن است. در بسیاری از موارد برای پر کردن مواد در سایت های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد و سیم گالوانیزه در صنعت ساختمان برای آرماتوربندی و شناژ بندی نیز کاربرد دارد.

دفتر مرکزی : تهران، بلوار مرزداران، خیابان ابراهیمی، برج الوند

شیرآلات چدنی شیر فلکه کشویی شیر یکطرفه شیر صافی شیر سوپاپی شیر پروانه ای شیرآلات برنجی شیرآلات برنجی

پس از آن نوبت به مرحله خشک شدن می‎رسد. برای این منظور سیم‌ها در مجاورت سیستم خنک‌کننده قرار خواهند گرفت که با آب و هوا کار می‌کند. در مرحله آخر نیز آنها به صورت عمومی معمولی ، عمومی پروانه‌ای و بغل ریز افقی جمع خواهند شد.

برای فنس‌کشی، تولید و نصب سیم‌خاردار از مفتول گالوانیزه استفاده می‌شود. می‌توان نتیجه گرفت که این محصول کارایی گسترده‌ای دارد.

Report this wiki page