برترین آخرین پنج سیم گالوانیزه اخبار شهری و قیمت مفتول گالوانیزه

Wiki Article

اتصالات گالوانیزه زانو گالوانیزه سه راهی مساوی گالوانیزه سه راهی تبدیل گالوانیزه تبدیل گالوانیزه مهره ماسوره گالوانیزه بوشن گالوانیزه مغزی گالوانیزه چپقی گالوانیزه روپیچ تو پیچ گالوانیزه درپوش گالوانیزه اتصالات استنلس استیل

اما امروز و با توجه به نوسانات شدید ارزی و همچنین افزایش تقاضا برای مصارف صنعتی، شاهد افزایش قیمت ورق هستیم. عامل مهم دیگری که قیمت روز ورق را تحت الشعاع قرار می دهد، بازار جهانی است. با توجه به روند تحریم ها، واردات ورق ممنوع شده و ورق های وارداتی در بازار کمیاب شده اند و ورق های موجود نیز با قیمت های بالایی به فروش می رسند.

قطعاتی که باید مورد عملیات گالوانیزه گرم قرار گیرند نباید توسط رنگ روغنی یا اسپری مارک زنی شوند.

دقت کنید که ضخامت توری گالوانیزه مورد نظر شما باید بر اساس شرایطی تعیین شود که به دنبال استفاده از آن هستید.

ازآنجاکه سیم مفتول گالوانیزه بسیار محکم است، به‌راحتی می‌توانید از آن برای حفاظ در اطراف خانه یا ملک خود استفاده کنید.

سیم مفتول گالوانیزه با توجه به روش تولید آن به دو دسته‌ی مفتول گالوانیزه گرم و مفتول گالوانیزه سرد نیز تقسیم‌بندی می‌شود:

سیاست قیمت‌ گذاری در آسرون منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشه‏‌ای از کشور قیمت‏‌ها یکسان و شفاف هستند.

تولید انواع مفتول گالوانیزه چنانچه سرد شدن بیشتر از این میزان باشد محصول نهایی به ویژه اگر از فولادهای پر کربن باشد شکننده خواهد شد و سرعت سرد شدن خیلی کم هم باعث ایجاد پوسته بسیار ضخیمی از اکسید آهن بر روی محصول نهایی خواهد شد که برطرف کردن آن بسیار مشکل و از نظر اقتصادی هم این محصول مقرون به صرفه نمی باشد. در پروسه خنک شدن شمش در حال تبدیل به مفتول گالوانیزه، دمای حدود ۷۲۷ درجه سانتیگراد را دمای بحرانی می نامند.

در روش سرد، پس از تمیز کردن مفتول، روی از طریق الکترولیز بر روی سیم قرار می‌گیرد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سیم مفتول گالوانیزه توانایی مقاومت در برابر زنگ‌زدگی است. فرآیند گالوانیزه، از فولاد در برابر اکسیداسیون محافظت می‌کند. این همان ویژگی است که طول عمر آن را افزایش می‌دهد و برای استفاده در فضای باز بسیار مناسب است.

بهترین کیفیت تولید مفتول گالوانیزه در این است که که دمای مذکور با سرعت زیادی به حدود ۵۳۸ درجه برسد. در مراحل تولید شمش و نورد آن مشکلات و معایبی ممکن است بروز کند که در نتیجه آن مفتول تولید شده (وایرود) دارای نواقصی باشد. در اینجا به برخی از این عیوب به صورت مختصر اشاره ای خواهیم داشت. بعضا در کارخانجات کشش مفتول مشاهده می شود که مفتول کشیده شده دارای درز طولی می باشد و با خم کردن مفتول این درز باز شده و کاملا مشهود می گردد.

دمای محلول موجود در حوضچه فلاکس در حین کار باید اینجا ۵۰ الی ۶۰ درجه سانتیگراد باشد این دما سبب گرم شدن قطعات و خشک شدن بهتر در پیشگرم شده و در عین حال تبخیر سطحی آب در این دما مانع رقیق شدن فلاکس می‌شود.

این گازها عبارتند از: ازت، اکسیژن و هیدروژن که علاوه بر عیب مذکور (ایجاد حفره) باعث شکنندگی و کم شدن قابلیت انعطاف فولاد نیز می شوند. بهترین روش رفع این مشکل ریخته گری شمش در خلاء است.

یک را به صورت آنلاین مقایسه کنید و از طریق تماس با کارشناسان آهن ملل، خرید خود را انجام دهید. با کلیک روی قسمت

Report this wiki page