مفتول گالوانیزه و راهنمای نهایی سیم گالوانیزه

Wiki Article

اصفهان آهن از سه طریق امکان خرید سیم مفتول گالوانیزه را برای شما فراهم نموده است:

مفتول گالوانیزه گرم در واقع مفتول سیاه حرارت داده شده ( آنیل شده ) ای است که در اثر حرارت ، کرین آن به حداقل ممکن رسیده ، بسیار نرم و نفوذپذیر شده است .

این محصول مادر ، ماده اولیه بسیاری از تولیدات این صنعت است و به علت خواص فوق العاده ای که دارد ، دور از ذهن نیست که بگوییم محبوب ترین و پرطرفدار ترین محصول صنایع مفتولی است .

شما هم می‌توانید در مورد این محصول نظر بدهید. شماره همراه شما منتشر نخواهد شد، همه موارد الزامی هستند

قیمت سیم مفتول گالوانیزه که با نام مفتول سفید نیز شناخته می‌شود به عنوان یکی از سیم‌های پُرکاربرد در صنعت، دارای اهمیت است. عوامل مختلفی مانند هزینه مواد اولیه، بالا و پایین شدن نرخ ارز و دلار، نوسانات بازار آهن و فولاد، در نحوه قیمت‌گذاری این محصول دخیل هستند.

این شرکت با کمال افتخار و در راستای اهداف خود که همانا پیشرفت روزانه خدمات هرچه بهتر و سریعتر به مشتریان عزیز اقدام به ایجاد واحد فروشگاه اینترنتی و ارائه خدمات از انبارهای اصفهان و تهران به مشتریان عزیز می‌باشد. عضویت در خبرنامه

چاپ تمام قیمت ها اشتراک قیمت سیم گالوانیزه بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۱۲:۱۱ راهنمایی بیشتر خروجی مفتول گالوانیزه اکسل

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

محلول آب نمک به سرعتِ زنگ زدنِ آهن کمک زیادی میکند. یون های موجود در آب نمک به منتقل کردن جریان در سلول های ولتایی یا پیلهای ولتایی کمک کرده و کنشهای الکترودی را کاتالیز میکنند.

آماده سازی مفتول سیاه جهت گالوانیزاسیون که هم می توان آنها را در کوره آنیل حرارت داد و نرم کرد یا به صورت کوره در خط این کار را انجام داد .

لذا این حالت را بازدید کنید تا زمانی که کاملاً مصرف نشود و از بین نرود حفظ خواهد کرد .

للحصول على سعر السلك المجلفن على الفور يمكنك إرسال رسالة إلى الرقم التالي والاتصال.

از فلز گالوانیزه گرم به دلیل مقاومت بالا و ضخامت بیشتر در فضاهای باز که بیشتر تحت تاثیر خوردگی و زنگ زدی هستند مانند دکل های مخابراتی و گارد ریل جاده ها استفاده می شود در حالی که از فلز گالوانیزه سایت منبع سرد در صنعت خودروسازی و ساخت قطعات و منبع مصارف بهداشتی استفاده می شود.

همانطور که پیش تر عرض شد ، این کالای پرکاربرد در صنایع دیگر نیز خواهان بسیاری دارد و زمینه های متنوعی جهت استفاده از این محصول می توان فرض کرد از قبیل : سیم های آویز ، بسته بندی پنبه ، قفس حیوانات ، غربالگری ، مهندسی قدرت ، خطوط انتقال قدرت ، آرماتور بندی ، حصار کشی ، گل فروشی ، تولید اجسام تزئینی ( لوستر و آباژور ، پرورش مرغ ، باغات ، کشاورزی ، قالب بندی و …

Report this wiki page