طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

در لیست نرخ طراحی سایت توشن ، پکیجی به نام طراحی سایت با گرافیک اختصاصی و خلاقانه مشاهده می کنید که هزینه نسبتا بالاتری نسبت به سایر پلن های ارائه شده دارد . این هزینه بالاتر به خاطر زمان بیشتری که طراحی گرافیک اختصاصی و خلاقانه می طلبد تعیین شده است . در این نوع طراحی گرافیک سایت شما کاملا خلاقانه و حرفه ای خواهد بود و کابران شما با دیدن سایت شما متوجه می شوند که شرکت شما یک شرکت بزرگ و حرفه ای است.

سایت‌ساز چه تفاوتی با طراحی سایت دارد؟ در طراحی سایت اختصاصی (به معنای واقعی)، تمامی امکانات از نقطۀ صفر برنامه‌نویسی می‌شوند. پس هزینه بسیار زیادی برای ساخت، توسعه و به‌روزرسانی لازم است.

ایده‌پردازی اولیه با توجه به زمینه فعالیت مشتری در جلسه با کارشناسان

در اینجا به معرفی برخی امکانات رایج که می‌تواند تاثیر ویژه‌ای روی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی داشته سایت منبع باشد می‌پردازیم.

درست مشابه یک فروشگاه سنتی، صفحه اصلی و بخش‌های بالایی و انتهایی صفحه یک فروشگاه اینترنتی ویترین آن فروشگاه را تشکیل می‌دهند. شما باید بتوانید ویترین فروشگاه اینجا اینترنتی خود را به گونه‌ای بسازید که مشتریان را به خریدار واقعی تبدیل کنید.

⭐ خیالتون راحت! تمامی هزینه ها همون ابتدا در پیش فاکتور ذکر میشند و در صورتی که امکانات بیشتری نیاز داشته باشید قابل اضافه هستند.

مشاوره رایگان و راه اندازی کمپین تبلیغاتی بعد از اتمام پروژه

نام دامنه هرقدر کوتاه‌تر باشد، بهتر در یادها می‌ماند؛

طراحی سایت آیا مالکیت صد در صد من در تعرفه طراحی سایت تاثیر گذار اینجا کلیک کنید است ؟

من با توشن توسط یکی از دوستان آشنا شدم و چند ماهی هست که از خدمات این مجموعه استفاده میکنم؛ قبلا برای ارسال ایمیل تبلیغاتی با شرکت های دیگه مشکل داشتیم که خدا رو شکر با توشن مشکلمون حل شد.

فروشگاه ساز فروش آنلاین را تجربه کنید طراحی سایت ارزان ادامه

سرور مجازی بورس دسترسی به پر سرعت ترین اینجا اینترنت ایران با پینگ صفر

طراحی سایت سیزپک طراحی سایت سالمود طراحی سایت بیمه طراحی سایت پیک آف طراحی سایت صرافی طراحی سایت ثانیه

سرور مجازی ثبت نام خودرو تجربه بالاترین سرعت اینترنت در ایران برای ثبت نام های اینترنتی

Report this wiki page