اصول طراحی سایت فروشگاهی توضیح داده شده

Wiki Article

شما باید یک فولدر بسازید و تمام عناصر وب سایت خود را در آن قرار دهید. فرض کنید در دسکتاپ خود می خواهید یک وب سایت بسازید.

علاوه بر تمامی این موارد آپدیت برای فریم‌ورک اختصاصی امکان‌پذیر نخواهد بود و تمامی ویرایش و اصلاحات می‌بایست با هزینه مجدد برای شما پیاده‌سازی گردد.

میانگین درآمد فروشگاه‌هایی که با پرتال راه‌اندازی شدند بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است. مرحله بعد بازگشت چطوری در مسیر راه‌اندازی سایت کمک‌تون کنیم؟ از ویدیوهای آموزشی استفاده می‌کنم یک مشاور با من تماس بگیرد یک متخصص تا رسیدن به فروش من را همراهی کند خودم انجامش میدهم مرحله بعد بازگشت مربی اختصاصی شما نام و شماره تماس مربی اختصاصی خود را یادداشت کنید امید رضایی تلفن ۰۲۱-۶۳۴۰۴ داخلی ۹۴۱

در صورتی که شما برای طراحی و پیاده سازی یک وب سایت فروشگاهی با کمبود زمان مواجه هستید، می توانید از قالب های آماده برای بالا آوردن سایت فروشگاهی خود استفاده نمایید.

هزینه بالایی بابت طراحی وبسایت پرداخت کرده‌ام ولی ... … نمی‌توانم حتی بخش کوچکی از سایت را ویرایش کنم.

برای قدم برداشتن در این مسیر لازم است تا این مسیر شغلی را به خوبی بشناسید، مزایا و معایب و حتی چالش های آن را بشناسید سپس در این مسیر قدم بردارید.

در مرحله اول نوع سایتتان را مشخص کنید، هر نوع وب سایت امکانات مختص خود را دارد بنابراین این کار میتواند زمان کمتری از شما بگیرد.

اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز طراحی تجارت الکترونیک برای تایید اصالت و مقبولیت سایت های فروشگاهی ارائه شده است و برای فعال سازی آن نیاز به آدرس و ارائه نحوه کار دارد که این خدمت را می توانید از طریق ایران سایت به راحتی دریافت کنید. آیا مشتری میتواند نحوه ارسال کالا را انتخاب کند؟

پرتال نرم افزاری تحت وب است که توسعه آن‌ متوقف نمی شود و هم‌زمان با افزایش مخاطبان، پرتال از امکانات پیشرفته‌تری برخوردار خواهد شد و تمامی بیشتر بخوانید کاربران مشترک پرتال می توانند از این امکانات در کنار پشتیبانی شبانه روزی (بدون هیچ هزینه اضافه‌ای) بهره‌مند شوند. برای پشتیبانی باید هزینه پرداخت شود؟ در پرتال پشتیبانی رایگان میباشد و شما هزینه ای برای پشتیبانی و مشاوره پرداخت نمی‌کنید. تفاوت سایت ساز ها و فروشگاه ساز ها در چیست؟ تفاوت سایت ساز ها و فروشگاه ساز ها در توضیحات بیشتر هسته نرم افزار و تکنولوژی های مورد استفاده، امکانات، ویژگی ها، توسعه و به روز رسانی نرم افزاری و پشتیبانی به مشترکین است. پرتال یک فضای محدود است؟ متاسفانه اغلب سایت ساز ها و فروشگاه ساز های موجود محدود می باشند ولی پرتال کاملا پویا و به صورت شبانه روزی در حال توسعه می باشد و در صورتی که امکان خاصی مدنظر شما باشد، پس از بررسی و تایید به نرم افزار خود اضافه می کند. برای قالب هزینه ای دریافت میشود؟ در تمامی سیستم ها طراحی و استفاده از قالب جدید، ادامه مطلب باز طراحی قالب و... شامل هزینه می باشد ولی در پرتال هزینه برای قالب‌ پرداخت نمی کنید و در هر زمانی می توانید قالب وب‌سایت خود را به قالب های جدید پرتال تغییر دهید. آیا در پرتال امکان استفاده از قالب اختصاصی فراهم است؟ بله، امکان طراحی قالب توسط تیم ما یا برون سپاری به مجموعه دیگر فراهم است.

ما به توانایی خود به صورت کامل اعتماد داریم و این موضوع را با بیشتر بخوانید عملکرد خود به اثبات رسانده‌ایم.

سرعت بالا سرعت بارگذاری بالای صفحه تاثیر بسزایی در بهبود تجربه کاربری خواهد داشت

این امکانات باعث خواهد شد که مشتریان در هنگام خرید و استفاده از فروشگاه اینترنتی راحت باشند و راحت بودن آنها بیشتر بخوانید یک اصل مهم برای افزایش فروش بیشتر و محبوبیت فروشگاه اینترنتی شما خواهد بود که موارد زیر از جمله پر کاربردترین آنها هستند.

گروه طراحان سایت دی‌ ام‌ روم با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس، اقدام به طراحی سایت برای شما خواهند کرد.

بله؛ تیم وب پویا به وسیله ویدیو های آموزشی با کیفیت، آموزش کار کردن با تمامی بخش های مختلف سایت را به شما می دهد. شما می توانید ویدیو های آموزشی وب پویا را در صفحه " راهنمای مدیریت فروشگاه ساز وب پویا " مشاهده کنید.

Report this wiki page