مفهوم سیم گالوانیزه چیست؟ و مفتول گالوانیزه

Wiki Article

مفتول گالوانیزه را با عنوان مفتول سفید نیز به بازار عرضه می‌کنند. این روش ساده بوده و در عین حال، پوشش محافظتی خوبی بر روی فولاد و آهن بوجود خواهد آورد.

در روش گرم، مفتول در معرض حرارت قرار می‌گیرد تا کربن اضافی خود را از دست بدهد و به حد کافی برسد. بعد از کم شدن کربن، مفتول در مایع روی ذوب شده ۸۰۰ تا ۹۰۰ درجه فارنهایت غوطه‌ور می‌شود و لایه روی به‌عنوان ماده ضدزنگ به سطح عناصر فولادی چسبیده می‌شود. پس از عبور مفتول از مایع مذاب، روی با اکسیژن هوا واکنش نشان داده و در برابر زنگ‌زدگی محافظت می‌شود. سپس عمل خنک‌کننده توسط سیستم خنک‌کننده انجام می‌شود و سیم به‌صورت معمولی، پروانه‌ای و افقی جمع می‌شود.

مفتول گالوانیزه گرم در واقع مفتول سیاه حرارت داده شده‌ای (آنیل شده) است که در اثر حرارت، کربن آن به حداقل ممکن رسیده، بسیار نرم و نفوذ‌پذیر شده است.

آخرین بروزرسانی : امروز ضخامت سایز برند حالت محل تحویل واحد تاریخ بروزرسانی

بنابراین به طور کلی برای محاسبه وزن انواع ورق فولادی در اشکال مختلف ابتدا بایستی حجم آنها را بدست آورد و سپس حجم بدست آمده را در وزن مخصوص فولاد نرم ضرب نماییم.

هنگام خرید این محصول به جنس آن دقت زیادی داشته باشید، اگر قصد دارید آن را برای توری و فنس استفاده کنید، باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشد. معمولاً یک سیم مفتول با کیفیت ظاهری شفاف، یک دست و بدون برآمدگی دارد. اگر در بازار سیم مفتول‌هایی را با قیمت‌های بسیار پایین مشاهده می‌کنید، به دلیل این سایت استفاده از مس است.

کارشناسان معتقدند این روش یکی از اقتصادی ترین راه های جلوگیری از خوردگی فلز است. هر جا که با مشکل خوردگی فلز مواجه باشیم فرایند گالوانیزاسیون به کمک ما می آید.

مفتول گالوانیزه گرم کاربرد زیادی در ساخت سیم خاردار دارد.

برای محاسبه قیمت ورق گالوانیزه به ضخامت، ابعاد، وزن و حالت این محصول توجه می‌شود.

بدین ترتیب یکی از اصلی ترین مراحل در تولید این سیم، عملیات روکش کاری یا گالوانیزاسیون می باشد.

 را دارد. بدین ترتیب بهتر است شرکت هایی که از نظر سخت افزاری و دانش فنی توانایی گالوانیزاسیون را دارند، نسبت به تولید محصولی ضد زنگ اقدام نمایند؛ زیرا نداشتن کیفیت گالوانیزاسیون، باعث می شود تا انتظاری که مصرف کننده از آن داشته را برآورده نکند.

 می توانید مزیت های زیادی را برای خود ایجاد کنید. در درجه اول این امکان را خواهید داشت تا از هر گوشه ای اقدام به سفارش این محصول کرده و نیازی به حضور در دفتر فروشگاه نخواهید داشت.

بدین ترتیب افرادی که به دنبال جنس با کیفیت بالا می باشند، بهتر است نوعی را انتخاب کنند که با استفاده از روش گالوانیزاسیون گرم تولید شده باشد.

مفتول ها انواع مختلفی دارند که در صنایع و موارد مختلفی استفاده می شود که این موارد شامل انواع تور های حصاری که برای محافظت از انواع زمین ها مانند کشاورزی و همچنین برای جدا کردن زمین ها هم کاربرد دارند.

Report this wiki page