مفتول گالوانیزه

Wiki Article

این محصول دارای کیفیت بالایی بوده و از دقت ابعادی خوبی برخوردار است.

چاپ تمام قیمت ها اشتراک قیمت سیم گالوانیزه بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۱۱:۵۴ خروجی اکسل

معمولا حداقل ميزان فروش برای اين نوع از ورق‌ها يك تن هست ولی برای سفارش‌های خاص زير يك تن دست رد به سينه مشتری زده نمی شود.

قیمت ورق گالوانیزه مانند قیمت انواع ورق در بازار آهن، به صورت روزانه نوسان می‌کند. به منظور مشاهده نوسانات قیمت می‌توانید روی آیکون مرتبط در جدول کلیک کنید.

به همین دلیل قبل از خرید، مسئول پروژه نوع کاربرد این محصول را مشخص کرده تا بتوانید انتخاب بهینه و خرید مناسبی داشته باشید.

آخرین بروزرسانی : امروز ضخامت سایز برند حالت محل تحویل واحد تاریخ بروزرسانی

گروه ورق سرد اين مجموعه، توانایی انجام كليه خدمات نواربری، پانچ، توليد انواع فرمينگ‌های پوششی مثل ذوزنقه، سينوسی، شادولاين، زيرپانلی و…، رنگ آميزی الكترواستاتيك، توليد انواع آبروها و فلاشينگ‌های صنعتی و… دارد.

 از جمله محصولاتی به شمار می رود که مراحل تولید آن بسیار زیاد بوده و این محصول باید مراحل مختلفی را طی کند تا به عنوان یک محصول آماده و کاربردی بتوان از آن بهره مند شد.

تلاش میشود همگام با گسترش و توسعه آهن آلات و پروژه های عظیم ملی در سراسر کشور سهمی در پیشبرد اهداف صنعتی و اقتصادی ایران عزیزمان داشته باشیم. راه های ارتباطی با مرکزآهن

بدین ترتیب افرادی که به دنبال جنس با کیفیت بالا می باشند، بهتر است نوعی را انتخاب کنند که با استفاده از روش گالوانیزاسیون گرم اینجا تولید شده باشد.

خرید ورق و مفتول گالوانیزه بخصوص در تاسیسات و صنایع گوناگون رایج است.

عواملی مختلفی مانند روش گالوانیزه کردن، وزن سیم، میزان و حجم خرید و … بر قیمت نهایی مفتول گالوانیزه تاثیرگذار هستند.

سلام دوست عزیز برای ارتباط با کارشناسان مرکزآهن لطفا شماره تماس و پیام خود را وارد و ارسال کنید.

دارای فاکتور حفاظتی بالا به هنگام استفاده در انواع توری

Report this wiki page