همه چیز در مورد طراحی وب سایت فروشگاهی

Wiki Article

طبیعتا هزینه طراحی سایت در بازاریابی یافتن مشتری جدید کاهش می‌یابد.

بلکه این دانش فنی و ابزارها و تکنیک ها و تسلط و خیرخواهی تیم اجرایی است که کیفیت و کارآمدی پروژه نهایی را معلوم میکند.

ارائه خدمات تخصصی میزبانی و هاست با بالاترین کیفیت روی بهترین دیتاسنترها

مزنه طراحی سایت از یک شرکت طراح وب به شرکت دیگر فرق میکند. اما کلا امروزه اگر سایت خوبی بخواهید باید از ۱۰ میلیون تومان به بالا هزینه کنید.

اگر سایت خود را با یک سامانه طراحی سایت کلیکی که اجازه می دهد با چند کلیک سایت را در چند دقیقه راه اندازی کنید، طی یک فرم ویزاردی چندمرحله ای، راه اندازی کنید:

فرایند نیازسنجی که ما انجام می‌دهیم دیگر شرکت های طراح وب انجام نمی دهند.

چه خودتان بخواهید برای ترجمه محتوا وقت بگذارید، چه بخواهید از خدمات دارالترجمه‌ها بهره ببرید و چه بخواهید از خدمات وب سایت های فعال در عرصه ترجمه بهره‌مند شوید، هیچکدام بی‌هزینه نخواهد بود.

هسته وردپرس و بسیاری پلاگین‌ها روی بستر آن، رایگان هستند و تا جایی که مشتری خودش با صرف وقت وردپرس را بگیرد و راه‌اندازی کند، هیچ هزینه‌ای بابت طراحی سایت به او تحمیل نخواهد شد.

سایت شما دیتا اینتری، محتوا گذاری، سئو سازی و کنترل کیفی و تحویل می‌شود.

هزینه طراحی گرافیک سایت : ساخت عناصر گرافیکی لازم برای صفحات.

خیر. فارغ از اینکه در بازار کار ممکن است فلان متخصص مسلط به فلان زبان عموما دستمزدی گرانتر از همکار خود که به زبان دیگری مسلط است تقاضا کند و خارج از ادعاهای شرکت های طراح سایت که هر کس خودش روی هر زبانی مسلط است سعی میکند آن را بهتر جلوه دهد، واقعیت این است که زبان برنامه نویسی تفاوتی در خروجی کیفی کار ایجاد نمی کند!

هزینه طراحی سایت و اپلیکیشن، هم یکی از هزینه هایی است که در این صورت می تواند به مبلغ طراحی سایت شما اضافه شود. پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت طراحی سایت و اپلیکیشن،‌ عبارتند از :

سایت بدون تولید محتوا مانند خودروی بدون بنزین است. وقتی سایت را از شرکت طراح تحویل گرفتید باید شروع کلیک کنید به تولید محتوا کنید. تولید محتوا طبع نویسندگی می‌خواهد، توان ترجمه می‌خواهد، صرف وقت و دقت می‌خواهد و به همین جهت، نیروی اختصاصی می‌خواهد.

برونسپاری کردن تولید محتوای مستمر به یک بنگاه متخصص هم بی‌هزینه نیست!

Report this wiki page