مفتول گالوانیزه

Wiki Article

ردپای مفتول گالوانیزه در صنایع بزرگ و کوچک دیده می‎شود. شاید بتوان گفت مهمترین و رایج‎ترین کاربرد آن ساخت انواع توری و حصار است. این نوع از توری‎های در نوبه خود در صنعت بسیار پرکاربرد هستند. از انواع مختلف آن در صنایعی مانند کشاورزی، ساختمان‎سازی، آرماتوربندی و … استفاده خواهد شد. وقتی صحبت از محصولات گالوانیزه می‎شود، یعنی آنها به طور قابل توجهی در برابر عواملی که باعث فرسایش و خوردگی فلز می‎شوند، مقاومت خواهند داشت.

اتصالات گالوانیزه زانو گالوانیزه سه راهی مساوی گالوانیزه سه راهی تبدیل گالوانیزه تبدیل گالوانیزه مهره ماسوره گالوانیزه بوشن گالوانیزه مغزی گالوانیزه چپقی گالوانیزه روپیچ تو پیچ گالوانیزه درپوش گالوانیزه اتصالات استنلس استیل

مفتول گالوانیزه سفید در واقع نوعی از سیم است که طی فرآیندی که در آن فولادی که بدون هیچ‌ گونه اکسیژن و چربی است را در محفظه و یا وان پر از فلز روی که به حالت مذاب است شناور می کنند .

لذا این حالت را تا زمانی که کاملاً مصرف نشود و از بین نرود حفظ خواهد کرد .

در جدول‌های قیمتی آهن آنلاین نیز قیمت محصولات به ازای هر کیلوگرم درج شده است.

سیم اینجا کلیک کنید مفتول گالوانیزه از جمله محصولاتی به‌شمار می‌رود که مراحل تولید آن بسیار زیاد بوده و این محصول باید مراحل مختلفی را طی کند تا به عنوان یک محصول آماده و کاربردی بتوان از آن بهره‌مند شد. از این رو در این مقاله می‌خواهیم شما را با انواع سیم مفتول گالوانیزه گرم و سرد و تولید هر کدام آشنا کنیم تا شما بتوانید با شناختی بیش‌تر از این نوع مفتول، خرید خود را انجام دهید.

در گالوانیزه کردن به روش گرم، فولادی که عاری از هر‌گونه زنگ‌زدگی است در حمام مذاب فلز روی غوطه‌ور می‌شود. در اثر واکنش بین روی و فلز، لایه‌ای از فلز روی، فولاد را می‌پوشاند.

بدین ترتیب تنوع در ابعاد نیز می‌تواند از دیگر قابلیت‌های مفتول گالوانیزه باشد.

.. بستگی دارد؛ بنابراین در هنگام خرید سیم مفتولی سیاه باید تمامی این پارامترها را در نظر بگیرد.

• محافظت از سیم و کابل‎هایی که در زیر دریا قرار گرفته‌اند.

روش‌های گالوانیزه کردن دو نمونه می‌باشند، یکی از آن‌ها گالوانیزه گرم و دیگری گالوانیزه سرد می‌باشد.

از دیگر قابلیت‌های این مفتول‌ها می‌توان به نرمی و انعطاف بسیار مناسب اشاره کرد.

خرید سیم مفتولی سیاه از اصفهان آهن از طریق راه‌های ارتباطی زیر امکان‎پذیر است:

در مرحله ی بعدی سیم مفتول حرارت داده شده جهت اکسید زدایی از وان اسید عبور داده می شود و اصطلاحا ” اسید شور ” شود. پس از این مرحله مفتول مذکور از کوره مذاب روی عبور داده می شود.

Report this wiki page