قیمت مفتول گالوانیزه

Wiki Article

وزن ورق (کیلوگرم) = طول ورق (متر) * عرض ورق (متر) * ضخامت ورق (میلی متر) * چگالی ورق

سیم مفتول تماس بگیرید مفتول گالوانیزه گرم از نوع رابیتس ‌بندی مفتول گالوانیزه گرم از نوع رابیتس بندی از ورق‌های گالوانیزه گرم تولید شده

برای اینکه پروسه خرید برای مشتریان گرامی مرکزآهن آسان شود، تیم پشتیبانی روزانه قیمت مفتول گالوانیزه را در سایت بروز رسانی می‌کند. قیمت روزانه مفتول گالوانیزه با توجه به فاکتورهای مختلفی ارائه می‌شود که تمام این موارد به طور دقیق توسط تیم حرفه‌ای بررسی می‌شود.

بنابراین به طور کلی برای محاسبه وزن انواع ورق فولادی در اشکال مختلف ابتدا بایستی حجم آنها را بدست آورد و سپس حجم بدست آمده را در وزن مخصوص فولاد نرم ضرب نماییم.

برای دستیابی به بهترین و مرغوب ترین نوع مفتول گالوانیزه لازم بوده تا شرکت های تولید کننده ی این محصول را شناخته و با مقایسه ی قیمت و سطح کیفیت هر یک از واحدها با یکدیگر اقدام به خرید آن نمایید.

این محصول به دو نوع سیم مفتول گالوانیزه سرد و گرم تقسیم بندی می شود.

برای خرید و بهره‌مندی از مشاوره رایگان فروش مفتول گالوانیزه گرم و سرد می‌توانید با شماره 54483_021 تماس حاصل فرمایید.

انواع مفتول گالوانیزه مفتول گالوانیزه در انواع چینی و ایرانی در بازار به فروش می‌رسد:

- تیرآهن صبح پارسیان بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ ۱۵:۲۱ خروجی اکسل

هر چند که در هر دو نمونه میزان ضخامت مفتول ها بر قیمت مفتول گالوانیزه تاثیر گذار بوده و هر چه مفتول ضخیم تر باشد نسبت به مفتول های ضخامت پایین، قیمت بیشتری خواهد داشت.

سهم کوچکی در رشد و شکوفایی صنعت تولید مفتول مسوار، مفتول سفید (اسیدشوی) و مفتول سیاه و صنایع وابسته داشته باشد.

در ساختمان سازی از این مفتول ها به عنوان یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی استفاده میشود، در ساخت بناهای مسکونی، تجاری، اداری و … مورد استفاده قرار میگیرد.

وزن کلاف‌های مفتول گالوانیزه ایرانی با یک‌دیگر کمی متفاوت است و هم‌چنین در قطر سیم، تلرانس و یا تغییر اندک قطر دیده می‌شود.

وزن مفتول با قطر ۱.۵ با وزن مفتول گالوانیزه ۳ متفاوت توضیحات بیشتر است. برای راحتی کار می‌توانید قطر مفتول را به توان دو رسانده در عدد ۶.۲ و بعد در متراژ آن ضرب کنید و وزن مفتول را به دست آورید. مثلا اگر قطر مفتول ۲.۵ متر است و سه متر از آن در اختیار داریم ۲.

Report this wiki page