قیمت مفتول گالوانیزه

Wiki Article

مفتول های گالوانیزه به دو دسته نرم و سخت تقسیم بندی می شوند بنابراین لازم است پیش از خرید از انواع این محصول آگاهی یابید و با توجه به نوع استفاده بهترین سیم گالوانیزه را انتخاب نمایید. نرمی یا سخت بودن سیم های گالوانیزه مربوط به میزان کربن به کار رفته در آن ها می باشد.

در واقع میزان کربن، نرم یا سخت بودن مفتول را مشخص می کند. مفتول سیاه با کربن بالا را سخت و مفتول سیاه با کربن پایین را نرم می نامند.

مفتول به دو شکل سیاه و گالوانیزه (مفتول سفید) تولید می­شود.

برای اطلاع از قیمت امروز سیم گالوانیزه می‌توانید به سایت و کانال تلگرام اصفهان آهن مراجعه کنید و پس از اطلاع از قیمت‌ها با کارشناسان ما در تماس باشید.

اصطلاح “گالوانیزه” به این معناست که یک فلز به طور خاص با روی یا همان “زینک” مورد استفاده قرار گرفته است.

میزان مقاومت فلزی که بر اثر فرایند گالوانیزه سرد پوشش دهی شده است، نسبت به گالوانیزه گرم کمتر است؛ اما قیمت کمتر باعث می شود استفاده از این مفتول همچنان پر رونق باشد.

بنابراین بهتر است در هنگام خرید از این تفاوت‌ها اطلاع داشته باشید.

این مفتول پر مصرف ترین سیم مفتول سرد است. ضخامت آن ۱.۲ میلیمتر است. بسته های آن ۲۵ کیلوگرم وزن دارند.

مفتول گالوانیزه به دلیل مقاوم بودن آن در کلیک کنید صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که امروز قرار است در این مقاله، به برخی از آن ها اشاره کنیم.

این همان چیزی است که آن را برای استفاده در فضای باز، مانند روی نرده ها، بسیار مناسب می کند و باعث می شود تا از زنگ زدگی جلوگیری شود.

تعمیر کمتر و نگهداری آسان : پوشش گالوانیزه مقاومت کششی فولاد را افزایش داده و به دلیل پیوند متالورژیکی فولاد و روی نسبت به سایش مقاوم است و نیاز به تعمیر ندارد .

این مفتول نرم و انعطاف پذیر است و قدرت پیچش خوبی دارد که از شکستن آن جلوگیری می­کند. در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است.

ظاهر : فلز گالوانیزه شده به روش گرم دارای سطح ناصاف و رنگ کدر است و در حالی که روش سرد دارای سطح صاف و براق و یکنواختی است .

این مقاومت به همراه برخی ویژگی ها، می تواند طول عمر بالایی برای مفتول گالوانیزه ارائه دهد.

Report this wiki page