طراحی انواع وب سایت

Wiki Article

هنگامی که یک طراح یا شرکت طراحی سایت حرفه‌ای استخدام می‌کنید، می‌توانید از مزایای خدمات بی‌شماری که به شما ارائه می‌دهند بهره‌مند شوید.

کارکردهای جالبی که بهترین سایت‌های فروشگاهی دنیا دارند

فروشگاه اینترنتی والمارت به عنوان برندی جهانی در فروشگاه های زنجیره ای در کشور آمریکا، در طراحی سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی خود، در صفحات محصولات، در سایدبار سمت چپ امکان سرچ و فیلتر را فراهم آورده است:

صاحب هر نوع کسب و کاری که باشید، اولین هدف‌تان از تبلیغات و پرداخت هزینه ساخت سایت، گسترش کسب و کارتان خواهد بود.

پس از انتخاب عکس مورد نظرتان تنها کافی است روی دکمه “گزینش نگاره محصول” کلیک کنید.

همچنین این سیستم فیلدهای مختلف چند محصول را در مقابل هم قرار می دهد تا احتیاجی نباشد کاربر برای مقایسه بین دو محصول چند صفحه مختلف را مشاهده نماید.

اما برنامه‌نویسان مثل قهرمانان وارد میدان شدند. آن‌ها سیستمی را ایجاد کردند که به دیگر افراد این امکان را می‌داد تا بدون حتی یک خط کد، بتوانند اطلاعات و فایل‌ها را از طریق پنل مدیریت وب‌سایت بارگذاری کنند و وب‌سایت خودشان را طراحی و توسعه دهند.

جالب است بدانید که از همان ابتدا تاکنون این سیستم مدیریت محتوای شگفت‌انگیز کاملا رایگان در دسترس همه افراد قرار گرفته است.

فروشگاه اینترنتی تگ هویر یک کمپانی سویسی است که به طراحی، تولید و بازاریابی ساعت و وسایل جانبی مد اقدام می‌کند، در طراحی سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی خود، در صفحه معرفی محصول :

نمونه فروشگاه اینترنتی این سایت توما ویر یکی از نمونه سایت های فروشگاه لباس مردانه است که قالب استفاده شده در آن قالب دیجی کالا می باشد که این قالب یک فروشگاه حرفه ای و زیبا با امکانات برای این سایت ایجاد کرده است، دلایل استفاده از قالب های دیجی کالا طراحی کاربر پسند، امکانات مانند دیجی کالا، دموهای جذاب و سیستم چندفروشندگی و دیگر ویژگی های حرفه ای این قالب است.

سئو مبتنی بر تولید محتوای فاخر و دست اول، برای رتبه برتر و پایدار شما در موثرترین کلیدواژه‌های کاری.

از نظر گوگل بهینه باشد، یعنی کدهای آن کاملا سئو شده باشد که این موضوع باید توسط یک تیم متخصص انجام شود.

در راه اندازی یک وب‌سایت نیز به همین صورت است؛ چرا که شما باید اسمی را برای وب‌سایت خود انتخاب کنید تا مشتریان و کاربران مورد هدف شما و فقط با داشتن نام سایت، بتوانند وارد کسب‌و‌کار اینترنتی شما شوند.( به عنوان مثال اسم برند ما میهن وردپرس می‌باشد.)

ثبت دامنه‌های جدید: اگر دامنه خودتان طبق آموزش‌هایی که تا اینجای دوره داده شد، پیش نرفتید و دامنه‌تان را ثبت نکردید، می‌توانید از این طریق اقدام به ثبت دامنه جدید کنید.

Report this wiki page