طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

 بعد از وردپرس و جوملا دروپال یکی دیگر از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد. و کار کردن با آن نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوا سخت تر می باشد.

همانطور که گفتیم شما می توانید به کمک وردپرس با صرف هزینه بسیار کم، یک سایت با امکانات کامل داشته باشید؛ فرقی نمی کند که در چه زمینه ای فعالیت می کنید.

اگر فرصت کافی برای مطالعه ندارید پیشنهاد میکنم پادکست صوتی زیر را در مورد هزینه طراحی وب سایت با وردپرس گوش بدهید:

برای نمایش بهتر، این بخش با رنگی متفاوت باید طراحی شود. علاوه بر این‌ها قرار دادن کلمه‌ی “جستجو” داخل کادر و در نظر گرفتن دکمه و کادری رنگی در طراحی آن بسیار ضروری است.

در این صفحه لیستی از آگهی های شما نمایش داده می شود، شما تعداد ماه هایی که می خواهید هر آگهی ویژه شود را انتخاب کرده روی دکمه “اتمام خرید – ادامه” کلیک نمایید.

پنل مشتریان یکی از بخش‌هایی است که در اکثر موارد توجه چندانی به طراحی آن نمی‌شود. درحالیکه این بخش می‌تواند تاثیری مستقیم بر رضایت مشتری بگذارد. فرض کنید یک کاربر وارد سایت شما می‌شود و یک محصول را می‌خواهد بخرد.

شما می توانید با هزینه ایی کم یکی از این قالب ها را خریداری نموده و برای وب سایت کسب و کار خود راه اندازی نمایید. لازم است علاوه بر قالب یک هاست و یک دامنه نیز خریداری نمایید. پس از خریداری یک قالب شما باید آن را در یک هاست بارگذاری نموده و اطلاعات مورد نظر خود را در قالب درج نمایید. در جایی دیگر طراحی سایت با قالب دارکوب و طراحی فروشگاهی ویژه را توضیح داده ام.

یکی از این دلیل ها این است که کاربران از اینترنت برای پیدا نمودن کالاهای ارزانتر استفاده میکنند و بسیاری از صاحبان چنین فروشگاه های آنلاینی این مطلب را به خوبی میدانند.

وب سایت های طراحی شده با وردپرس با توجه به امکاناتی که دارند دسته بندی شده اند؛ برای اینکه بتوانید بهترین و مناسب ترین پکیج را برای خود انتخاب کنید، پیش از ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

از آنجایی که اولین چیزی که کاربران می بینند ظاهر سایت است، پس باید به این نکته توجه زیادی شود.

صفحه نتایج جستجو قلب تپنده‌ی یک سایت فروشگاهی است. این صفحه، بخشی است که کاربر تصمیم می‌گیرد با یک کلیک محصول را بخرد یا سایت شما را ترک کند.

یکی از دلایل انتخاب وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای آماده، امکان طراحی قالب های متنوع است؛ در نتیجه شما می توانید به راحتی سایت هایی با ظاهر متفاوت برای خود طراحی کنید. طراحی قالب وردپرس را برخی از سایت ها انجام می دهند؛ یعنی شما می توانید آنچه از ظاهر سایتتان انتظار دارید را با طراح در میان گذاشته یا نمونه ای از یک سایت را به او نشان بدهید.

معمولا آیتم هایی که تشکیل دهنده یک وب سایت فروشگاه میباشد, باید در کاملترین حالت خود باشد. یعنی از صفحه تماس با ما و مکانیزم جستجو که طراحی وب سایت فروشگاهی در ادامه همین مقاله بیشتر راجع به آن صحبت خواهیم نمود تا ترکیب بندی رنگ ها و سایز ها و جنس ها و .

همکاران ما با دریافت داده های اولیه و نیاز مشتری مشتری ، اقدام به انتخاب طرح مناسب بر اساس سلیقه مشتری ، موضوع کسب و کار و آنالیز رقبا می نمایند.

Report this wiki page