طراحی وب سایت حرفه ای

Wiki Article

روی این لینک کلیک کنید سپس رمز مورد نظر خود را برای ورود به سایت انتخاب نمایید. سپس وارد پنل خود در وب سایت می شوید.

شما برای ویژه کردن آگهی تنها کافی است در صفحه محصول یا آگهی در نوار بالا روی “ویژه کردن” کلیک کنید.

سایت فروشگاهی توما ویر؛ یکی از بهترین سایت های ساخته شده با وردپرس

قالب های سیگما به دلیل داشتن امکاناتی مثل نمایش جزییات محصول، دارای مگا منو حرفه ای، سیستم دانلود حرفه ای و دیگر ویژگی های خوبی که دارد برای فروشگاه محصولات الکترونیکی عالیست.

برای اطلاع از تعرفه های طراحی سایت می توانید به قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس مراجعه کنید.

برای مدیریت مقالات وب‌سایت وارد بخش پیشخوان شوید و سپس از بخش “نوشته‌ها” وارد قسمت “همه نوشته‌ها” شوید.

در این صفحه لیستی از آگهی های شما نمایش داده می شود، شما تعداد ماه هایی که می خواهید هر آگهی ویژه شود را انتخاب کرده روی دکمه “اتمام خرید – ادامه” کلیک نمایید.

یکی دیگر از نمونه سایت فروشگاهی با وردپرس اینفینیتی است این نمونه فروشگاه اینترنتی لباس برای سایت خود از قالب وودمارت استفاده کرده است.

با توجه به اینکه طراحی سایت یک کار پروژه‌ای محسوب می‌شود و بر اساس خواسته‌های مشتری صورت می پذیرد به طور کلی نمی‌توان تعرفه ثابت برای آن در نظر گرفت. در برخی حالات خاص که وب سایت به صورت پکیج ارائه می‌شود، برخی شرکت ها تعرفه مشخصی را برای این کار مشخص می کنند.

طراحی وب سایت فروشگاهی با استفاده از صد هزار قالب وب سایت موجود در فروشگاه قالب دارکوب (مدت زمان از سه هفته)

) و بر روی دکمه “ادامه” کلیک کنید و در صفحه ی بعدی متن را بخوانید و روی “بزن بریم” کلیک کنید.

اما اصلا نگران نباشید! برای این که شما در مبحث خرید هاست مشکلی نداشته باشید، ما در وب‌سایت میهن وردپرس مقاله‌ای با عنوان ” بهترین هاست وردپرس و بهترین شرکت هاستینگ ایران ” ایجاد کردیم و بهترین و مناسب‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده هاست را معرفی کردیم و همیشه سعی می‌کنیم که همه طراحی سایت شرکت‌های هاستینگ ایرانی را بر اساس سرعت،‌ پشتیبانی، منابع سخت افزاری، امنیت و قیمت و… رتبه‌بندی کنیم و آن‌ها را بروز نگه داریم.

اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تیم حرفه ای متخصصان ایران سرور، می توانیم به رویاهای شما رنگ واقعیت ببخشیم و در تمامی بلندپروازی هایتان، حامی کسب و کار آنلاین شما بمانیم.

تعرفه طراحی سایت اختصاصی به چه صورت است؟ برای برآورد زمان و هزینه انجام پروژه طراحی سایت اختصاصی شما می بایست نیازهای خود را فهرست کرده و آنها را اولویت بندی کنید.

Report this wiki page